Як працювати з і сторичним джерелом

Уявити викладання історії у старших класах без використання писемних джерел взагалі неможливо. Якраз для цих учнів історичний документ є основою для того, щоб розвивати вміння критично аналізувати текст, навички оцінювання суспільних явищ і процесів, життєвих, соціальних , інформаційних навичок.

1) Прочитай назву документа . Хто автор? Коли і де написаний?

2) Який зміст документа ( розповідь, універсал, закон, інструкція тощо.)

3) Які завдання ставиш перед собою?

4) Уважно прочитай текст документа.

5) З’ясуй незрозумілі поняття , значення окремих слів.

6) Проаналізуй , чи зрозумів текст документа.

7) Виконай поставлене завдання.

Завдання :

1) Дай характеристику подіям, особам, історичним явищам , про які йдеться.

2) Виділи зі змісту найголовніше і запиши в зошит.

3) Зроби свої висновки щодо змісту документа.

4) Зроби конспект документа у вигляді :

а) тез; б) плану; в) окремих цитат; г) хронологічної таблиці.

Кiлькiсть переглядiв: 8695

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.